pondělí 3. listopadu 2014

Plný víkend

Máme za sebou opravdu plný víkend.

Plný lidí - měli jsme tu na návštěvě mé i manželovy rodiče. A v neděli jsem se ještě stihla potkat se svými skautskými kamarády. 

Plný práce - s mojí mamkou jsme během dopoledne stihly umýt všechny okna, uklidit celý byt a ještě dokončit oběd. 

Plný podzimu - moje vesele podzimní výzdoba se líbila a já přidala ještě rychlý svícen do obýváku.


Plný dobrého jídla - poprvé jsem pekla vepřovou pečeni se švěstkama a k tomu udělala své první hrnkové knedlíky. Dýňové koláčky se opět povedly. A zkusila jsem ještě sedlácké fondue podle Pavla Novotného.


Plný zážitků - naši dovezli Míše jídelní židličku, a tak bylo o zábavu postaráno. Klasická dřevěná kráska, která sloužila několika dětem před námi, teď stojí u nás v kuchyni a bude dlouho praktickým pomocníkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!