pondělí 5. října 2015

Návrat...

Nešlo to. 


Psaní, blogování, tvoření. Dítko si neustále vyžadovalo mou pozornost a já mu ji velmi ráda věnovala. Užívaly jsme si s Míšou slunečné i deštivé dny a na články sem na blog nezbýval čas. A když uhodila vedra, která trvala nesnesitelně dlouho, tak zapnutí počítače bylo zapovězeno. Všechny spotřebiče vydávaly zbytečné teplo navíc do tak už přehřátého bytu, a tak jela jen lednice a občas jsem si dovolila zapnout myčku či pračku. 

Spoustu času mi zabralo dokončení fotoalba pro Míšu, o kterém jsem zde psala skoro před půl rokem (klik). Nějak se mi nechtělo jej dokončit. Moc mě to bavilo a vidina, že už k albu nesednu, protože bude hotové, mě vůbec nelákala. Ale na konci léta přišla kamarádka s prosbou o vytvoření svatebního oznámení a já svou pozornost přesměrovala jinam. Jen na blog zase nedošlo. Až nyní. Je po svatbě, album je hotové a já se s vámi podělím o své výtvory. V dalším článku, který sem dám hned zíra. Slibuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!