čtvrtek 7. května 2015

Kuřecí závitky


Rozmazluji se. Koupila jsem kuřecí maso a včera večer jsem přemýšlela, co s ním. V lednici byla mozzarella, sušená rajčata, zbytek slaniny a jinak nic. Tak jsem se rozhodla prsa naklepat a naplnit. Je to jednoduché a moc dobré.


Maso jsem naklepala a potřela kremžskou hořčicí, která dodá masu slanou a lehce pikantní chuť. Položila jsem plátek slaniny, na něj proužky mozzarelly a sušených rajčat.




Maso jsem stočila, žádné párátka, v pekáčku jsem je naskládala blízko sebe, a tak krásně držely pohromadě.


Maso jsem posypala provensálskými bylinkami a kurkumou, lehce jsem je posolila a přidala jsem zbytek cherry rajčátek, který mi v lednici už nějakou dobu strašil. Celé jsem to zakápla olejem, ve které jsou naložena sušená rajčata. Maso pak při pečení ještě pustilo šťávu, proto jsem už nepodlévala vodou. V troubě jsem závitky pekla 40 minut při teplotě 180 °C.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!