pondělí 1. prosince 2014

Začal Advent

Z čokoládového miniadventního kalendáře jsem uloupila první čtvereček. Vánoce už jsou opravdu za dveřmi.


Víkend a dnešek jsem trávila prvními předvánočními přípravami, doma to voní jehličím, hřebíčkem a badyánem...

Vytvořila jsem jednoduchý adventní věnec, letos v červených tónech.
Bude nám ladit se stromečkem, který ozdobím perníčky a červenými mašličkami. Perníčky jsem pekla dneska, povedly se. Už se hrozně těším, až je začnu zdobit, čeká mě 350 kousků. A pro kamarádku jsem udělala podobný věnec, jen s bílými svíčkami.

 


Ještě jsem dnes nakoupila balicí papír a stuhy, už zbývá pořídit posledních pár dárečků pro rodiče. Letos nadělujeme jedlé balíčky, takže ještě chvilku počkám. Tak jsem si aspoň připravila jmenovky na dárečky.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!