pondělí 13. dubna 2015

Další rande s puntíky

Rande s puntíky začalo slibně. Když Míša v poledne usnula, já si dopřála kávu z puntíkovaného hrnečku a k ní moc dobrý dort ala Sachr. Recept najdou pečení chtiví na konci článku.
Odpoledne jsme se vypravily ven. Krásné počasí mi konečně umožnilo se pořádně vyřádit, co se odívání týče. Už nemusím dítko navlékat do kombinézy a fusaku, a tak jsem prohrabala její jarní garderobu a našla super puntíkovanou bundičku. Já si oblékla puntíkovanou sukni z oslav a vyrazili jsme. Nevěřila bych, že se tolik lidí na nás usměje a pak se ještě za námi otočí. A že se tolik lidí dá s námi do řeči. Puntíky jsou prostě prima!!
Jak na jednoduchý Sachrův dort:

6 vajec
220 g cukru krystal
90 g hladké mouky
50 g hrubé mouky
80 g oleje
marmeláda
rum
čokoládová poleva

Bílky s cukrem ušleháme v pevný sníh. Žloutky ušleháme v pevnou pěnu a pomalu přilijeme olej. Smícháme mouky s kakaem. Potom promícháme sníh a pěnu ze žloutků a postupně přidáme směs mouky a kakaa. Formu vyložíme pečicím papírem a pečeme ve vyhřáté troubě na 180 až 200 stupňů cca 45 minut.
Vychladlý korpus překrojíme a slepíme marmeládou a pomažeme také navrchu a po stranách. Do marmelády můžete přidat dvě polévkové lžíce rumu a lehce ji zahřát, lépe pak prostoupí korpusem.
Dort dáme odpočinout, nejlépe do druhého dne, a poté potáhneme čokoládovou polevou.

3 komentáře:

  1. Taky mám moc ráda puntíky, a vám oběma to v nich moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu. Nějak jsem těm puntíkům propadla, ale říkám si, že je to lepší než Hello Kity apod. ;-)

      Vymazat
    2. Tak s tím souhlasím :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!