pátek 23. ledna 2015

Ostružinový koláč

Nějak nestíhám plnit blog... Byla jsem trochu na hromadě, zaútočil na mě virus a odnesla jsem to pořádným oparem. Angelina Jolie měla oproti mě rty uzounké. Ale díky pomoci paní doktorky a léčbě ultrazvukem už vypadám jako člověk a mám chuť zase tvořit. 
Dneska přidávám recept na výborný ostružinový koláč, který mám ve složce mezi zdravějšími recepty ;-) 



Budete potřebovat:

1 bílý jogurt (kelímek 150 g)
1 vejce

80 g tmavého třtinového cukru

2 lžíce datlového sirupu

150g celozrnné špaldové mouky

50 g celozrnné ječné mouky (koláč díky ní bude nadýchanější)

½ prášku do pečiva bez fosfátů

1 vanilkový cukr

2 hrsti ostružin (lze použít i zmrazené)

Všechny ingredience na těsto smíchat, hmotu nalít do formy na koláč. Posypat ostružinami a nakonec přidat drobenku (20 g cukru moučka, 20 g másla a 30 g hl. celozrnné mouky). Péct v předehřáté troubě asi 20 minut, dokud koláč nezrůžoví.



 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!