pátek 17. října 2014

Seznámení

Člověk se má stále co učit... Snažím se zorientovat a hledám témata ke sdílení. Mám toho v hlavě hodně, a tak to sem budu postupně přidávat. Třeba to kolemjdoucího zaujme, třeba to někoho inspiruje či pobaví.

Něco málo o mně... 
Doma máme sedmiměsíční krásku, která se nám narodila v březnu po dlouholetém snažení. Nyní je to můj střed světa, ale postupně se vracím k tomu, co jsem dělala dříve. 


Pracovala jsem jako učitelka na prvním stupni ve třídě s rozšířenou výukou, která je určena nadaným dětem. Občas školím další učitele právě v této problematice, a tak se stále udržuji v obraze a v oboru. Některé příspěvky budou tedy pracovní.Pokud se chcete mrknout na mou práci, tady je náš web: nadani.zshalkova.cz

Ráda vařím a peču, proto přidám svou trošku do mlýna a dodám sem své oblíbené recepty. 

Miluju přírodu, turistiku, celé své dětství a dospívání jsem trávila se skauty a to mě dost ovlivnilo. Nyní mám od aktivního skautování pauzu, ale věřím, že se ke skutování opět vrátím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!