neděle 19. června 2016

Limetkové chia muffiny


Na pikniku v parku jsem od kamarádky Lenky ochutnala muffiny, které si mě okamžitě získaly. Vyžádala jsem si recept a upekla jsem je na víkendovou akci. Tam prošly přísnou ochutnávací zkouškou , takže se s vámi podělím o další super recept.


Potřebné suroviny:

250 g hladké mouky
180 g celozrnné mouky (v původním receptu byla pouze hladká)
200 g cukru krupice, můžete zvolit i třtinový
lžička prášku do pečiva
60 g chia semínek (lze použít také nemletý mák)
kůra ze dvou limetek

400 g ricotty
100 g řeckého jogurtu (já jsem použila selský jogurt Hollandia)
2 vejce
125 ml oleje

Nejdříve smícháme sypké suroviny. Ve druhé nádobě rozšleháme vejce a přidáme tekuté suroviny. Do této směsi lehce vmícháme sypkou část. Muffiny rozdělíme do formy, kterou si lehce vymažeme. Pečeme v předehřáté troubě na 180°C cca 20 minut.  Z tohoto množství jsem upekla 18 kousků. 

Vychladlé muffiny přelijeme polevou. Tu si připravíme smícháním moučkového cukru a šťávy z jedné limetky. A dozdobit  je můžeme třeba chia semínky či cukrovými hvězdičkami.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za komentář. Na viděnou!